Het is vervelend als een artikel niet naar verwachting werkt. Voor artikelen die zijn aangeschaft via de webshop www.gigasetshop.nl is gigasetshop.nl het eerste aanspreekpunt en garandeert uw wettelijke rechten op een artikel conform de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Mocht het toch voorkomen dat een artikel onverwacht niet meer goed functioneerd, dan vernemen we dat graag zo snel mogelijk.

Ondanks de hoge kwaliteit van de Gigasets die wij in ons assortiment hebben kan het gebeuren dat een telefoon na verloop van tijd niet langer volledig naar wens functioneert. Voor Gigasets geldt, naast de wettelijke garantie een minimale fabrieksgarantie van twee jaar (uitgezonderd accu’s). Gigasetshop.nl verplicht zich om de bepalingen van de fabrieksgarantie van de geleverde zaken op te volgen.
Vergeet niet om uw factuur goed te bewaren. Dit is tevens uw garantiebewijs.

Voor kleine problemen vindt u vaak een oplossing in de handleiding van de telefoon. Daarnaast kunt voor al uw vragen met betrekking tot de gigasets contact opnemen met de Gigaset klantenservice. De contactgegevens zijn direct te vinden via onderstaande link.

http://gigaset.com/nl/nl/cms/PageCustomerServices.html

Defect bij ontvangst
Indien een Gigaset aangeschaft via www.gigasetshop.nl bij ontvangst al defect blijkt te zijn, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren aan ons.
Op het moment dat ook wij het defect constateren wordt het artikel (indien voorradig) direct kostenloos vervangen.
Stuur het artikel inclusief een duidelijke klachtomschrijving, toebehoren en accessoires en de factuur/pakbon of en kopie daarvan in een deugdelijke verpakking gefrankeerd naar:

SDC BV
t.a.v. Gigasetshop.nl retouren
Havenstraat 39
7005 AG Doetinchem

Reparatie of vervanging bij defect na 14 dagen
Gigasetshop.nl staat er voor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
Mocht het toch voorkomen dat een artikel onverwachte niet meer goed funtioneerd, dan vernemen wij dat graag zo snel mogelijk.

Samen met u bepalen we dan wat de beste oplossing is. Het is namelijk bij Gigaset Communications ook mogelijk om binnen de garantieperiode uw product rechtstreeks naar de Gigaset reparatieafdeling op te sturen voor reparatie. Doorgaans ontvangt u het artikel dan binnen 5 werkdagen weer retour. U dient zelf voor de verzending (gefrankeerd) te zorgen dan wel naar ons dan wel naar de Gigaset reparatieafdeling.
Het telefoonnummer van de Gigaset klantenservice is 0900-3333102

Oneigenlijk gebruik
Als het defect val- stoot of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging.
U ontvangt dan een vrijblijvende prijsopgave voor de kosten van herstel. U kunt daarna aangeven of u akkoord gaat met reparatie tegen het aangegeven bedrag of dat u afziet van verdere afhandeling. Eventuele onderzoeks- of handelingskosten zullen aan u worden doorberekend.